Trollstav
Forum > Harry Potter > Trollstav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vem i Harry Potter har snyggast trollstav enligt dig? Funderar på att köpa en :]
27 dec, 2011 22:32 |
|
Freja
Elev |
Hermiones, eller Harrys
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
^Jo, jag gillar Gynnys och Tonk också
27 dec, 2011 22:38 |
|
Freja
Elev |
Aa, deras är fina
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 23:32 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag älskar Hermiones ♥ jag fick pengar i julklapp, så jag tänkte gå och köpa den ngn dag ^^
Sen är Lunas och Sirius vackra oxå
27 dec, 2011 23:36 |
|
Margaret
Elev |
Här finns en tråd där det diskuteras trollstavar och deras utseende.
Jag vill bara förtydliga att det finns en sökfunktion vid forumindex och att det kan vara bra att använda den innan man skapar en ny tråd. *låser* ![]()
28 dec, 2011 00:05 |
Forum > Harry Potter > Trollstav
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen