Vilken av rollernas trollstav är finast?
Forum > Harry Potter > Vilken av rollernas trollstav är finast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mionee
Elev |
ja som rubriker lyder: Vilken av rollernas trollstav är finast?
själv tycker jag att Hermiones trollstav är finast
17 dec, 2011 17:26 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Lunas, Freds och Georges! Åå, vill ha Fred och Georges trollstavar!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 17 dec, 2011 17:27 |
|
Freja
Elev |
Hermiones
Everything is Dramione and nothing hurts. 17 dec, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Severus Snapes och Draco Malfoys, helt klart. ^-^
17 dec, 2011 17:38 |
|
blablablaa
Elev |
Luna Lovegoods, Fernir Greybacks, Pius Thicknesses, Narcissa Malfoys och Horace Slughorn! ♥
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 17 dec, 2011 17:42 |
|
EmahS
Elev |
17 dec, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Har alltid gillat Severus stav
17 dec, 2011 18:08 |
|
Roxy Godness
Elev |
Hermiones och lunas
![]() Can you dance like a hippogriff? 17 dec, 2011 18:45 |
|
Dramione99
Elev |
Jag älskar Hermiones och Harrys trollstavar!!
17 dec, 2011 19:11 |
|
confundo
Elev |
Rons när den är tejpad såklart!
Nej men, ärligt talat har jag inte tänkt på trollstavarna särskilt mycket när jag ser på filmerna. ![]()
17 dec, 2011 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen