F.I.S.A Skåne-En tråd för oss i F.I.S.A Skåne.
Forum > Off Topic > F.I.S.A Skåne-En tråd för oss i F.I.S.A Skåne.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fluffi
Elev |
Jag tyckte att vi behövde en sådan här tråd , så att vi kan prata med varandra utan att en planeringstråd blir oseriös..
Så Hej Hej på er PERCYYYYYY 20 nov, 2011 08:52 |
|
Borttagen
|
Vi har ju redan två trådar, en för snack och en för planering. :3
20 nov, 2011 08:58 |
|
Borttagen
|
Två trådar borde räcka. Även fast det kan bli lite oseriöst, en tråd kan alltid fixas till.
Its aaaaalivveh! :O Trådarna hittar du här! http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7146 http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7146#forum.php?topic=9616 Lycka till med planerandet skåningar! :] *Låser tråden* 20 nov, 2011 09:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen