F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Adina
Elev |
Hej allihopa! Det här är en av trådarna för Harry Potter-föreningen FISA-Skåne!
Om ni vill veta mer, kan ni gå in på vår hemsida, fisa-skane.webs.com Där finns en kalender med Harry Potter-evenemang som vi planerar. Du kan också kontakta oss här på Mugglis, i den här tråden eller den andra tråden (FISA-Skåne, den Seriösa Tråden för planering av mugglisträffar.). Om du är interesserad, kan du läsa lite i den andra tråden och ta reda på när vår nästa träff är. Det är fritt fram att komma! Om du har varit på en av våra träffar lägger vi till dig i vår facebook-grupp, för att det ska bli lättare att kontakta alla nördar och planera fler träffar och sånt. Det var allt från mig, tack så mycket :) 16 aug, 2011 20:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-29 kl. 18:12
|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 aug, 2011 20:55 |
|
Episkey
Elev |
16 aug, 2011 20:57 |
|
lillamymin
Elev |
Hah, jag e också med. Vi kanske ska diskutera det där med den så kallade hemsidan/bloggen och medlemmarna? Vi hann ju inte med allt det på träffen.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 aug, 2011 20:58 |
|
Elin@
Elev |
Jag älskar också namnet, det blev awesome!
16 aug, 2011 20:58 |
|
Salem
Lärare |
16 aug, 2011 20:59 |
|
Adina
Elev |
Vi skulle ju kunna göra en sida med webs.com, det där som portkey-arrangörerna använde för att göra portkeysidan. Typ "fisa-skane.webs.com" eller nåt. Där kan man tydligen ha ett forum, så att det blir lite som ett diskussionsställe där man kan planera saker och vara lite flummiga.
:) 16 aug, 2011 21:01 |
|
leumas vän
Elev |
16 aug, 2011 21:02 |
|
lillamymin
Elev |
Det skulle jag kunna fixa. Om det är okej med alla? fisa-skane.webs.com låter som ett bra namn. Om ingen invänder fixar jag det nu på en gång?
Edit: Vi kan ha gemensamt lösen och email så alla kan logga in och ändra. Jag fixar och sedan skickar jag till alla i ett pm. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 aug, 2011 21:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-16 kl. 21:05
|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av lillamymin: Det skulle jag kunna fixa. Om det är okej med alla? fisa-skane.webs.com låter som ett bra namn. Om ingen invänder fixar jag det nu på en gång? Perfeeekt. c:
16 aug, 2011 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen