phineas och ferb
Forum > Off Topic > phineas och ferb
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jutte10
Elev |
alla ni som läser detta kanske tycker att jag är töntig men jag gillar facktist phineas och ferb. gillar ni det
im harry potter school its for losers 1 nov, 2011 16:56 |
|
Borttagen
|
NABBDJURET PERRY ♥
1 nov, 2011 16:57 |
|
baramin
Elev |
GITCHE-GITCHE-GOO MEANS THAT I LOVE YOU!
Världens bästa program. ♥ she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 nov, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
onte världens bästa, mmen det är bra! (fast inte bättre än HARRY POTTER!!!!!)
1 nov, 2011 18:16 |
|
cisssi7
Elev |
det är väl ok...
1 nov, 2011 18:21 |
|
Ginnyy
Elev |
1 nov, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
Ja jag är nog lite för gammal för det men man jag måste medge att jag gillar näbbdjuret Perry
1 nov, 2011 19:17 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja jag är nog lite för gammal för det men man jag måste medge att jag gillar näbbdjuret Perry Man kan inte blir för gammal för Phineas och Ferb! Jag är 17..
1 nov, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Ja jag är nog lite för gammal för det men man jag måste medge att jag gillar näbbdjuret Perry Man kan inte blir för gammal för Phineas och Ferb! Jag är 17.. jag pratar inte om ålder 1 nov, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
Nej usch
1 nov, 2011 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen