När vaknade du i morse??
Forum > Off Topic > När vaknade du i morse??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade halv nio, när vaknade du??
1 nov, 2011 16:12 |
|
Hotissue
Elev |
1 nov, 2011 16:14 |
|
Användarnamn
Elev |
11, typ. ^^
När jag vaknade upptäckte jag också att jag var sjuk :C http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 1 nov, 2011 16:14 |
|
ebbavladimir
Elev |
Hade höstlov förra veckan så idag vaknade jag 06.15... Funderar på att ta en powernap nu
1 nov, 2011 16:16 |
|
ikka
Elev |
Halv nio. Sov hos en kompis & hon skulle jobba klockan tio så
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 nov, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
@ 07.00
gud vad hemskt x( 1 nov, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
13:20
edit: låg och läste till kl 06 imorse så det är kanske ändå liiite okej? haha. 1 nov, 2011 16:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vaknade runt halv 8, sen skulle jag på föreläsning
without something there is no nothing 1 nov, 2011 16:26 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
1 nov, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen