Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efterlyser Gotlandsbo!

Forum > Off Topic > Efterlyser Gotlandsbo!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


superman och jag håller till på Gotland/Visby för tillfället. Någon som har lust att guida eller umgås med oss? Annars kan du ju bara skicka in ett tips på vad man kan göra på denna underliga vackra ö.
Peace out foks!

1 nov, 2011 15:20

Forum > Off Topic > Efterlyser Gotlandsbo!

Du får inte svara på den här tråden.