Efterlyser Gotlandsbo!
Forum > Off Topic > Efterlyser Gotlandsbo!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
superman och jag håller till på Gotland/Visby för tillfället. Någon som har lust att guida eller umgås med oss? Annars kan du ju bara skicka in ett tips på vad man kan göra på denna underliga vackra ö.
Peace out foks! 1 nov, 2011 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen