Hjälp med fanfiction :)
Forum > Off Topic > Hjälp med fanfiction :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chriszy
Elev |
Hallå
det är så att jag har skrivit en fanfiction på engelska och undrar om någon vänlig själ skulle vilja läsa igenom den och kommentera den innan jag lägger upp den någonstans. Behöver veta om det är något som bör ändras och så, så att jag kan lägga upp den antingen här i fanfiction-forumet eller på fanfiction.net så svara här i tråden fall du är intresserad (och skrev denna tråd i off topic-forumet eftersom jag inte tycke det passar in i fanfiction-forumet eftersom det inte innehåller någon fanfiction I solemnly swear that I am up to no good. 1 nov, 2011 13:35 |
|
Ida S
Lärare |
Jag skulle eventuellt kunna hjälpa dig, tyvärr beror det lite på hur lång den är... är det en one shot, inga problem! Men jag har nog inte tid att läsa igenom något jättelångt på massa kapitel, är jag rädd
"we live together, and harry does all the cooking." 1 nov, 2011 22:36 |
|
Chriszy
Elev |
det är en oneshot
ska jag skicka en uggla här på mugglis eller vill du ha den på mailen? I solemnly swear that I am up to no good. 1 nov, 2011 22:37 |
|
Ida S
Lärare |
Åh, men då gör jag det så gärna!
Svarar så fort jag kan! "we live together, and harry does all the cooking." 1 nov, 2011 22:40 |
|
Chriszy
Elev |
skickar på en gång då
I solemnly swear that I am up to no good. 1 nov, 2011 22:45 |
|
Ida S
Lärare |
Perfekt, jag ska försöka hinna ikväll :3
Ser fram emot att läsa! Och jag ska vara ärlig, jag lovar, men jag tror inte att den kommer vara värdelös! "we live together, and harry does all the cooking." 1 nov, 2011 22:47 |
|
Chriszy
Elev |
great
haha :p I solemnly swear that I am up to no good. 1 nov, 2011 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen