Rakat av halva haret!
Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och kusinerna hade trakigt och vi borjade leka med varandras har och flata det och blabla. Jag kom pa en galen ide....JAG RAKAR AV HALVA HARET
Dom trodde jag var galen och sa att jag inte vagade. Pfft bitches, jag har haft dreads, mohawk, fargat och sa vidare... Men nu ville jag prova raka av halva haret :3 Min kusin Peter sprang till badrummet och tog sin pappas rakapparat. Och halva mitt har var borta ![]() Vad tycks? PS: Min nasa ar inte sa sne -.- Brottades med en av kusinerna som slog till mig pa nasan. Sojjy for teh onoppade ogonbrynen. Jag orkar inte noppa dom x) 1 nov, 2011 13:05 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 13:10 |
|
Danzi
Elev |
Coolt! Hade dock aldrig själv vågat raka av mig håret haha, men det var riktigt coolt på dig faktiskt!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 nov, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
^^Tack
Nessilini - Skulle garna vilja se dreads pa dig! Det kan vara jobbigt men du verkar ha ansiktet till det 1 nov, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
Wow. Det blev verkligen jätte snyggt!
Själv funderar man på att klippa håret kort.. men jag är inte säker på om det är möjligt att göra något kul med mitt bångstyriga hår.. ;__; 1 nov, 2011 13:15 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 13:19 |
|
Borttagen
|
^Sexigt
gin tack 1 nov, 2011 13:21 |
|
Luna 1
Elev |
1 nov, 2011 13:24 |
|
Borttagen
|
^^ Jag har sjukt tjockt hår, dock spikrakt
1 nov, 2011 13:24 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
1 nov, 2011 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen