Livets lotteri.
Forum > Off Topic > Livets lotteri.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
1 nov, 2011 11:14
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 1 kl. 11:19
|
|
expelliarmus
Elev |
^ Du kan inte länka med www, du måste skriva http:// istället för www.
Men jag hamnade iallafall i Kenya!
1 nov, 2011 11:17 |
|
childhoodlight
Elev |
1 nov, 2011 11:18 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Du kan inte länka med www, du måste skriva http:// istället för www. Men jag hamnade iallafall i Kenya! Jaha x3 Fixat ![]()
1 nov, 2011 11:18 |
|
Ginnyy
Elev |
Mexiko. Jag blir så himla berörd av sånt här, vi kan klaga på vårt liv hur mycket vi vill, men vi har sån himla tur att vara födda i just Sverige...
1 nov, 2011 11:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 1 kl. 11:34
|
|
expelliarmus
Elev |
^ Håller delvis med dig. Vi har tur som är födda i Sverige men jag tycker att vi får klaga på våra liv precis hur mycket vi vill utan att känna skam eller skuld över det.
1 nov, 2011 11:26 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Jag blir så himla berörd av sånt här, vi kan klaga på vårt liv hur mycket vi vill, men vi har sån himla yur att vara födda i just Sverige... Alltså visst ska man uppskatta vad man har, absolut. Men det finns ändå saker och ting som tynger ned en individ mer eller mindre och tycker att även om vi, i Sverige, bor i ett bättre samhälle och land än till exempel Mexiko, så betyder det inte att vi inte har rätten till att "klaga".
1 nov, 2011 11:26 |
|
ikka
Elev |
1 nov, 2011 11:30 |
|
Luna 1
Elev |
1 nov, 2011 11:34 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag skänkte precis 10 kronor till Rädda Barnen!
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Ginnyy: Jag blir så himla berörd av sånt här, vi kan klaga på vårt liv hur mycket vi vill, men vi har sån himla yur att vara födda i just Sverige... Alltså visst ska man uppskatta vad man har, absolut. Men det finns ändå saker och ting som tynger ned en individ mer eller mindre och tycker att även om vi, i Sverige, bor i ett bättre samhälle och land än till exempel Mexiko, så betyder det inte att vi inte har rätten till att "klaga". jo jo, absolut, men vi har ändå väldig tur, allt kunde vara mycket värre bara..
1 nov, 2011 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen