Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Maskerad

Forum > Off Topic > Maskerad

1 2 3
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Ska på maskerad-fest på onsdag
Tips på utklädnad?

Kanske kan vara bra att veta:

Jag är kort.
Jag är sjutton.
Jag har mörkt hår som räcker mig lite nedanför axlarna.
Jag har olika ögonfärg.

Är väldigt tacksam för hjälp!! Måste ev handla in lite imorgon!

=) - just like themarauder

31 okt, 2011 22:47

baramin
Elev

Avatar


Freakad porslinsdocka ftw!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

31 okt, 2011 22:47

themarauder
Lärare

Avatar


hahah
det hade varit så coolt, men jag tycker typ det är lite läskigt nästan XD

=) - just like themarauder

31 okt, 2011 23:11

Borttagen

Avatar


alltså det självklara svaret då du faktiskt frågar på mugglis är ju såklart hogwartselev.

31 okt, 2011 23:16

Sikelvargen
Elev

Avatar


bada i lera så du ser tu som ett troll

jag älskar vargar!och katter!och julen!

31 okt, 2011 23:27

themarauder
Lärare

Avatar


Jag klädde ut mig till Bellatrix på midnattspremiären, var missnöjda myrtle på en annan grej. Tänkte att försöka vara ngn annan för en gångs skull Vännerna börjar tröttna.

=) - just like themarauder

31 okt, 2011 23:36

Noctum
Elev

Avatar


var edward från twilight, du kan täcka dig själv med glitter xD (jag gillar inte twilight)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

31 okt, 2011 23:49

themarauder
Lärare

Avatar


Jag gillar inte heller Twilight! Haha

Svårt att få till håret kanske.
Men man kan alltid vara en vampyr - lite tråkigt/vanligt kanske.

=) - just like themarauder

31 okt, 2011 23:51

Amandan
Elev

Avatar


Jag tycker inte att vampyr blir tråkigt. Det är alltid en nödlösning.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

1 nov, 2011 00:00

themarauder
Lärare

Avatar


Jo, precis Men det känns som om alla förväntar det sig av mig.
Jag hade gärna klätt ut mig till Buffy (älskar buffy), men alla vet inte vem hon är så det kan bli svårt.

=) - just like themarauder

1 nov, 2011 00:05

1 2 3

Forum > Off Topic > Maskerad

Du får inte svara på den här tråden.