Stjärntecken
Forum > Off Topic > Stjärntecken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
Vad tycker ni om vad som sägs om ert stjärntecken? Stämmer det in på er? Ge gärna exempel.
Jag är jungfru och det mesta jag har läst är totalt jag! Jag kan nästan slå vad om att jag inte hade varit den jag är idag om jag hade varit ett annat stjärntecken. Vissa saker som stämmer in på mig: The Virgo woman is realistic, charming, honest, witty, organized, helpful, dedicated and a perfectionist. #Virgo is naturally modest and humble and in this world people may not be very understanding of good people like them Usually Virgos are considered "old souls". Most of them act mature for their age & are pointed out because of it. Virgos are very determined and hardworking individuals. It is those traits that make them outstanding and very admirable to other people. #Virgo touches their hair a lot. They are very concerned about appearance, always checking to see if they look "perfect" enough.. #Virgo are very intelligent, they have an excellent memory and a highly analytical mind. Virgo does not waste their opinions on people they don't care about. Just dom här meningarna hittade jag här: http://twitter.com/#!/TheDailyVirgo, och alla är på engelska som ni kanske ser. 31 okt, 2011 21:52
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-31 kl. 22:24
|
|
Luna 1
Elev |
The Virgo woman is realistic, charming, honest, witty, organized, helpful, dedicated and a perfectionist. #Virgo is naturally modest and humble and in this world people may not be very understanding of good people like them Usually Virgos are considered "old souls". Most of them act mature for their age & are pointed out because of it. Virgos are very determined and hardworking individuals. It is those traits that make them outstanding and very admirable to other people. #Virgo touches their hair a lot. They are very concerned about appearance, always checking to see if they look "perfect" enough.. #Virgo are very intelligent, they have an excellent memory and a highly analytical mind. Virgo does not waste their opinions on people they don't care about. Haha, yeah, what you said
Tumblr.
31 okt, 2011 21:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Fisken stämmer ruskigt bra in på mig. Egentligen skulle jag ha kommit fem veckor senare än väntat och då blivit vädur - men det stjärntecknet stämmer inte alls lika bra in så jag tror på något vis lite på hela den här horoskopsgrejen.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Vart hittar du den fakta du har tagit fram? Jag tittade på Wikipedia om kräftan och det som stod var att det var ett vattenelement (konstigt nog höh) och att den "styrdes" av månen. Så det passar ju ganska bra, jag föddes mitt i natten och älskar månen. MEN jag vill ha mer ordentlig och rak fakta.
Så vart hittar du den? Eller är det bara att randomsöka på google och hoppas att man hittar rätt? 31 okt, 2011 22:08 |
|
IamAK
Elev |
^ skrev längst ner att jag hittade det där på twitter, alltså det är nån som bara twittrar fakta om just det(http://twitter.com/#!/TheDailyVirgo). men har läst om jungfrun på en del andra sidor också, och vissa av dom har jag hittat genom att bara söka efter stjärntecknet på google.
31 okt, 2011 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen