Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mörkt

Forum > Off Topic > Mörkt

1 2 3 4
Användare Inlägg
Buddha
Elev

Avatar


Är det bara jag som märker att det är asmörkt ute? Klockan är typ fem! Me no like darkness.



31 okt, 2011 17:03

Borttagen

Avatar


I love darkness

31 okt, 2011 17:07

Sikelvargen
Elev

Avatar


Ja det blir mörkt väldigt fort!
Om några veckor är det kolsvart klockan fyra

jag älskar vargar!och katter!och julen!

31 okt, 2011 17:07

Buddha
Elev

Avatar


Skrivet av Sikelvargen:
Ja det blir mörkt väldigt fort!
Om några veckor är det kolsvart klockan fyra


Fyra?

31 okt, 2011 17:11

Sikelvargen
Elev

Avatar


Skrivet av Buddha:
Skrivet av Sikelvargen:
Ja det blir mörkt väldigt fort!
Om några veckor är det kolsvart klockan fyra


Fyra?



Hos oss var det kolsvart klockan fyra förra året.
Jag bor på landet så det är mörkt här.

jag älskar vargar!och katter!och julen!

31 okt, 2011 17:16

Greenbloodyrose
Elev

Avatar


Jag bor på lande så det blir väldigt mörkt väldigt tidigt.
Inget mig emot, jag älskar när månen lyser in genom sovrumsfönstret och man lysnar på någon vacker balad och bara tänker på ingenting.
Känns magiskt


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F2f1e7eaa368499d7ef9440e02e81b849%2Ftumblr_nmdboxKVBg1qfbxrro1_500.gif

31 okt, 2011 17:31

Borttagen

Avatar


Nog för att det redan är mörkt, och det har det varit en bra stund...

31 okt, 2011 17:32

Buddha
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nog för att det redan är mörkt, och det har det varit en bra stund...


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.v7n.com%2Fforums%2Fattachments%2Fforum-lobby%2F7775d1215734467-animated-gif-thread-56k-warning-funny_pictures_animated_funny_baby.gif

Åhh, jag älskar den där bilden, den är så rolig!

Men jaa, det har varit det ett tag, och jag gillar inte det, och jag gillar att använda komman,,,,,,,

31 okt, 2011 17:36

Sikelvargen
Elev

Avatar


När det är mörkt brukar jag sitta och lyssna på våra grannars katter när dom slåss och bråkar.Det låter faktis rätt läskigt.Det låter som när en häxa skriker eller som någon som sjunger eller så hör man bara jamanden.När man hör det kan man inte tro att det är katter som gör ljuden.

jag älskar vargar!och katter!och julen!

31 okt, 2011 17:38

ikka
Elev

Avatar


Jag tycker om mörkret, men inte såhär tidigt... Det kan få bli mörkt vid typ åtta istället .__.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

31 okt, 2011 17:42

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Mörkt

Du får inte svara på den här tråden.