någon som älskar skidor?????
Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hej jag är en tjej som älskar lägnd skidor det är inte så många som gör det, så skulle vilja veta om du gör det??????
30 okt, 2011 21:45 |
|
ikka
Elev |
Jag vet inte om jag åkt längdskidor, någonsin. ;o Det verkar ganska tråkigt imo. Älskar slalom dock!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 okt, 2011 21:47 |
|
MonsterCookie
Elev |
Jag HATAR längdskidor (förlåt
wolfstar deserved better. 30 okt, 2011 21:58 |
|
Borttagen
|
Skidor is tha shiet! Även fast jag tycker snowboards är fett coola, så nej tack. Skidor är coolare. Och roligare. Och chispigare. Mest awesome helt enkelt
Kan inte längta tills att få åka upp och åka!! .... HATA LÄNGDSKIDOR!! 30 okt, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att längdskidor är kul, men mest i nedförsbackar
30 okt, 2011 22:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har aldrig provat på längdskidåkning och fann inte intresse att glo på längdskidåkning på tvn under längre tid (tröttnade efter någon halvtimma) förrän ca tre, fyra år tillbaka i tiden. Nu finner jag det intressant att följa alla lopp åtminstone. Alltid lika intressant hur alla väljer att åka, vilka som får problem och vilka som vågar rycka.
Annars älskar jag utförsåkning och åkte till fjällen med familjen aktivt från födseln till 12års ålder - efter det blev det enstaka skidsemestrar i Branäs och Trysil ett par, tre gånger... har inte åkt skidor på fyra, fem vintrar nu vilket känns förjävligt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2011 22:56 |
|
Ida S
Lärare |
JAG ÄLSKAR LÄNGDSKIDOR!!
Hehe. Men det är sant- jag tycker faktiskt att det är skitkul att åka skidor, och längd har jag åkt sen jag var sex-sju år. Mina föräldrar är väldiga entusiaster så på vintrarna blir det en hel del åkt, det hjälper ju lite också att vi bor 50 meter från ett elljusspår som brukar vara spårat på vintern. Klart att slalom är lite mer spännande och roligare att åka med kompisar, och visst åker jag slalom också och gillar det, men längd är nog mer min grej :> Dessutom är det otroligt bra träning ^^" "we live together, and harry does all the cooking." 30 okt, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
HATAR ALLT MED SKIDOR.
Tyvärr c: 31 okt, 2011 14:41 |
|
Knizzlare
Elev |
31 okt, 2011 14:47 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
31 okt, 2011 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen