min familj <3
Forum > Off Topic > min familj <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi ahr äntligen enats om ett spel vi skall spela. Efter ytterligare en kvart har vi äntligen samlats. Då kommer vi på att ingen kan reglerna XDDD
google ♥ 30 okt, 2011 19:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahahaha awesome!
Jag saknade dig i helgen (ps. Du och din syster är så jäkla lika på många olika vis. Det är fiiiiint ♥) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Jaa! Google för spelregler, det är så typiskt oss! Och att vi blir avbrutna av minst femtio telefonsamtal och jag som svär för att mina vantar jag stickar inte blir bra XD
Åhh, jag funderade in i det sista på en spontanresa, men sedan måste jag slänga en massa pengar på en ny adapter, och blä. Jag saknade att inte vara där! ♥ (ps vi är inte alls lika!!!) 30 okt, 2011 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen