Nyårsafton!
Forum > Off Topic > Nyårsafton!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sikelvargen
Elev |
Vad brukar du göra på nyårsafton?
jag älskar vargar!och katter!och julen! 30 okt, 2011 14:09 |
|
ikka
Elev |
De flesta åren har jag varit jag hemma och ätit någon god middag. Kanske umgåts lite med familjen. Sen gått ner till Fyrishov och kollat på fyrverkerierna.
Förra året var jag dock sjuk. Låg i soffan hela dagen/kvällen. Orkade knappt titta på fyrverkerierna från balkongen. I år blir det antagligen nyårsläger i kyrkan :> ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 okt, 2011 14:15 |
|
Borttagen
|
Leka med fyrverkerier, umgås med familjen och äta en massa mat :s
30 okt, 2011 14:16 |
|
Li
Biträdande rektor |
Brukar äta fin middag med familjen och vänner
without something there is no nothing 30 okt, 2011 14:18 |
|
cannedcorn
Elev |
Förra året hängde jag med ett gäng kompisar i Norrköping och hade kul med fyrverkerier, åt mat vi själv lagat (vi hade FF) och hade bara allmänt skoj!
I år har jag ingen aning om vad jag ska göra. Förhoppningsvis ska jag fira med några kompisar igen. Det är så mycket roligare att fira med kompisar än med familjen, enligt mig!
30 okt, 2011 14:19 |
|
adliitam
Elev |
Hmmm,,, jag brukar oftast äta middag med min familj! Och sen drar jag ut med kompisar, kollar på fyrverkerier och har roligt
![]() ![]()
30 okt, 2011 14:23 |
|
Ginnyy
Elev |
Brukar bara sitta ensam hemma för det mesta, kanske träffar nån kompis en stund. Nyår är inte så kul för mig för typ alla mina vänner vill dricka och festa, men det vill inte jag ^^
30 okt, 2011 14:29 |
|
vevve_puff
Elev |
jag brukar äta god mat och titta på fyrverkerier det är väldigt kul fast det låter ju mycket
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 okt, 2011 14:43 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Vi är en grupp familjer som har knutkalas hemma hos varandra varje år och efter det kollar vi alltid på fyrverkerier
![]() ![]()
30 okt, 2011 16:18 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag ska nog fira nyår med expelliarmus, trevor, accioron och Elderwand - vi har småpratat om det, så vi får se!
Annars blir det väl lite mys hemma, kanske med Elvira då! Hihi
30 okt, 2011 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen