Tintins äventyr :D
Forum > Off Topic > Tintins äventyr :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
I fredags var jag, Erfa och Eriskay på Tintin-premiär. Vi har längtat sjukt mycket efter den nya filmen och jag tycker i alla fall att den var jättebra. Det roligaste var att vi hade klätt ut oss, och även om vi var låångt ifrån de bäst utklädda väl där på plats så hade vi kul i alla fall
Så här snygga var vi: ![]() Vad tycker ni? without something there is no nothing 30 okt, 2011 10:32 |
|
Ginnyy
Elev |
åh jag älskar utklädda folk på premiärer, supersnygga var ni!
jag är även jättesugen på att se den filmen
30 okt, 2011 10:35 |
|
Borttagen
|
TINTIN FOR THE WIN!
Snygga ni var som Dupond och Dupont XD Men iaf.. Jag såg den igår och måste medge att det är en av de bästa filmerna jag har sett, från alla sjuka skämt till de lite mer spänningsfulla momenten.. allt var helt underbart♥ Och Tintin var sjukt fin i filmen.. ♥ 30 okt, 2011 10:37 |
|
baramin
Elev |
Haha, asfint. Skulle också sett den om jag inte blivit så provocerad av att Tintin är så otroligt lik min pappa. </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 okt, 2011 10:37 |
|
leumas vän
Elev |
30 okt, 2011 10:48 |
|
Borttagen
|
Den var ganska bra på Svenska också (var tvungen att se den på svenska) men ska kanske se den igen, och då på engelska <:-) <--- Tintin Smiley
30 okt, 2011 10:52 |
|
Celebikai
Elev |
30 okt, 2011 10:57 |
|
MonsterCookie
Elev |
Snygga mustascher ;D (Och så ser man Mugglis lite fint i bakgrunden, najsnajs)
Ska nog se den snart... Mamma o Brorsan vill också se den, men vet inte om jag vill se den med dem... För då måste jag se på svenska x3 Men får väl tvinga med mig Miyuki om det behövs ^^ wolfstar deserved better. 30 okt, 2011 11:04 |
|
Borttagen
|
^ Tvinga? det är bara att ta med mig! XD
30 okt, 2011 11:09 |
|
GinnyOlivia
Elev |
30 okt, 2011 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen