Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nervig, nervig.

Forum > Off Topic > Nervig, nervig.

Användare Inlägg
Nanyria
Elev

Avatar


Flyttar hemifrån imorrn till min fina lilla lägenhet och är vid det här laget vääääldigt nervig haha. Flyttbilen hyr vi imorgon från och med klockan 11! Inte klar med packandet! Aaah!

29 okt, 2011 21:25

Borttagen

Avatar


Åh vad roligt! Det måste vara galet nervöst men spännande också va? :3

29 okt, 2011 21:26

kinshaw
Elev

Avatar


Vad roligt! det kommer gå bra ska du se

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

29 okt, 2011 21:27

IamAK
Elev

Avatar


hade nog jag också varit xD men lycka till eller nåt

29 okt, 2011 21:29

Enchanted
Elev

Avatar


Vad kul men ändå nervöst Hoppas att det går bra

29 okt, 2011 21:31

Borttagen

Avatar


ah, vad kul Mkt skönare att bo ensam än med föräldrarna.. tycker jag iaf

Hoppas allt går bra

29 okt, 2011 21:46

Nanyria
Elev

Avatar


Ajo, enda negativa är väll att lyckas få ihop det med mat och grejer med endast studiebidrag att tillgå... men det ska nog lösa sig till slut! Haha

29 okt, 2011 22:30

Forum > Off Topic > Nervig, nervig.

Du får inte svara på den här tråden.