Vad önskar du?
Forum > Off Topic > Vad önskar du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
Hej
Vad önskar du dig i Jul klapp? Varför önskar du dig det? Själv önskar jag bara en mp3 eller 4. Vet inte om jag får det i födelsedags present eller Julklapp. Jag fyller den andra november. Längtar
29 okt, 2011 16:01 |
|
Salazar1
Elev |
^det är ju nu i veckan
Jag önskar mig pngar, pengar och åter pengar. Det är så bra för då kan jag köpa mig egna julklappar för julklappspengana! Fast jag brukar ju få smågejer också! Slytherin Pride 29 okt, 2011 16:17 |
|
LoonyMe
Elev |
29 okt, 2011 16:18 |
|
Borttagen
|
Harry Potter page to screen...
Pengar och typ, ja Grrey´s anatomy säsong 7 och ett piano xd 29 okt, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
Lego harry potter år 4-7.
Kläder. En ravenclawmössa! Och att min storebror och hans sambo firar jul hos oss. 29 okt, 2011 16:42 |
|
sandralovgood
Elev |
29 okt, 2011 16:58 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
29 okt, 2011 17:02 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Salazar1: ^det är ju nu i veckan Jag önskar mig pngar, pengar och åter pengar. Det är så bra för då kan jag köpa mig egna julklappar för julklappspengana! Fast jag brukar ju få smågejer också! jag har alltid stört mig på när folk önskar sig pengar, det är så himla tråkigt att ge bort... Man kan väl lika gärna önska sig sakerna som man vill köpa för pengarna? En sak om man kanske önskar sig bidrag till t.ex. en resa eller så... OnT: Jag har sagt att jag bara önskar mig en sak, boxen med alla HP-filmerna + extramaterial. Men sen kommer jag på en massa andra saker jag också vill ha... hehe
29 okt, 2011 17:12 |
|
Tonks-nea1
Elev |
lista:
EAI jacka eller kofta Dator! Trollstav Ikea malm byrå örhängen CD skiva med lady gaga och rihanna te x. Harry Potter och dödsrelikerna del 2 (Släpps 11-11-11) Pengar Internet till mitt rum Semester till solen!!!! Mycket Mycket Mycket mer!
29 okt, 2011 17:59 |
|
kinshaw
Elev |
Harry Potter and the Deathly Hallows del 1&2
Pirates of the Caribbean 4 The Vampire Diaries säsong 1&2 pengar lite mer pengar ännu mer pengar massa pengar lite flyttahemifrån saker ![]()
29 okt, 2011 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen