helgmorgon! :D
Forum > Off Topic > helgmorgon! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Släpade mig upp vid halvtolv för att äta en välförtjänt frukost.
Helgmorgonar är alltid intressanta. Mor sitter och svär över sin smartphone hon fått med jobbet, som varken hon eller jag förstår ett skit av...(jag har en gammal Nokia själv, hehe..) Jag försöker smått hjälpa henne, smått sätta i mig min blåbärs/hallon müsli, och i bakgrunden spelas ett radioprogramm om en undersökning om att man tar längre tid på sig på toaletten om man tar med sig något att läsa(tidning) följt av en debatt om huruvida man skall få ta emd sig tidningarna på dass på jobbet (agnes goes O.O) Denna dag skall jag städa mitt rum och plugga lite tror jag. Skulle vilja springa, men har en fot som inte mår helt bra fortfarande =( Vad skall ni hitta på själva mugglis? 29 okt, 2011 12:15 |
|
kinshaw
Elev |
Hahah vilken fin.... diskussion! Och du borde definitivt inte springa än. Låt fossingen vila lite till (a)
Jag ska deppa över att jag inte är på träffen i stockholm, och .... ja inte göra något alls. Kommer ha en grymt tråkig dag idag känner jag :c ![]()
29 okt, 2011 12:21 |
|
Borttagen
|
Ja, sådana radiodebatter kan man tydligen ha med. Jag ser inte ritktigt poängen i det, men sure. Jag skall inte springa, eller gå promenad för den delen D:
Åhja, men min syster är där för mig, typ, så jag antar att hon får representera oss båda Nej, men gör det till en kul dag 29 okt, 2011 12:28 |
|
Borttagen
|
Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute!
29 okt, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute! Min lördagskväll igår var inte så fantastisk mysig, men trevligt var den verkligen, då jag satt i över en timma och snackade strunt med kinshaw på facebooK! Vad hade du gör det som gjorde din kväll så underbar? 29 okt, 2011 12:53 |
|
Borttagen
|
Åh, jag älskar helgmorgonar. Ännu bättre: Jag har höstlov som precis har börjat!
29 okt, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, jag älskar helgmorgonar. Ännu bättre: Jag har höstlov som precis har börjat! jag har lov till den 29 november! Så det märker jag ingen skillnad på, förutom att vännerna är hemma på dagarna 29 okt, 2011 13:21 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute! Solen skiner inte ute här, men jag hade iaf oxå en underbar gårdagskväll ![]()
29 okt, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
är i vår stuga sydöstra Norge
inget vatten innomhus. uttedass värms för tillfället uppav en halnande brasa jag skulle vela cykla en runda i skogen men jag har för ont 29 okt, 2011 14:01 |
|
Borttagen
|
Vaknade ganska tidigt idag, riktigt skönt faktiskt!
Har precis kommit hem från korvgrillning hos grannarna, sen ikväll ska jag och pappa på bio och se Tintin 29 okt, 2011 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen