"Utbytesstudent"
Forum > Off Topic > "Utbytesstudent"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
Hej, idag åkte tyvärr våran "utbytesstudent" eller vad man ska kalla det. Vi är ett gäng från Sverige och ett gäng från Bosnien, dom från Bosnien har bott hos oss, och nästa år ska vi åka till Sarajevo och bo hos dom. Det har vart så sjukt roligt, även om de bara varade i en vecka :3
De känns tomt nu när han inte bor hos oss längre, fast lite skönt också... Hahah... Har ni vart med om något liknande? ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 28 okt, 2011 16:44 |
|
Borttagen
|
Min kompis ska åka till USA och leka ''utbytesstudent'' blir irriterad för jag vill oxå åka nånstans...
28 okt, 2011 16:46 |
|
IamAK
Elev |
åh, bosnien. mina föräldrar är därifrån
28 okt, 2011 16:50 |
|
mellanrum
Elev |
28 okt, 2011 17:02 |
|
Nintendo64
Elev |
när jag gick i 9an så läste jag spanska och då kom det ungefär 14 spanjorer till våran skola och pratade med oss... dom var utbytesstudenter med folk på gymnasiet som låg mittemot den skolan jag gick på då, men våran lärare hade fixat dit dom till våran skola ^_^
men vi fattade nada när dom pratade XD
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
28 okt, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Jag vill åka som utbytesstuden till Canada eller U.S.A
31 okt, 2011 22:02 |
|
Savi
Elev |
Åh! Massa kärlek till utbytesstudenter! Har ni chansen ta den, att åka är det bästa ni någonsin kan göra. Det ger er erfarenhet i livet samt, förhoppninsvis, en massa nya roliga kontakter.
9:an - Spanien (Alicante) 10 dagar med skolan (kom till oss sen 9:an - Frankrike (Paris) 1 vecka med skolan (kom till oss sen) 1:an (gym.) - Holland 6 dagar med skolan (kom till oss sen) Nu - USA med Explorius i 10 månader (Bästa jag någonsin gjort)
31 okt, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag var i tyskland i fem dagar med skolan, och hade en tysk hos mig.
Sedan har jag varit på en resa i Tanzania där vi bodde i familjer med, men de kommer inte hit. Min syster vad ett år i USA, och jag funderade själv på Australien länge, men valde en utbildning som inte är möjligt att åka som utbytesstudent så ja.. jag hoppade det. Kommer få se världen ändå 31 okt, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
Min klass hade ett utbyte med en norsk klass i ettan, vi hade ett klimatarbete (kul -.-'
1 nov, 2011 09:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen