Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

i dag hade vi en hp dag

Forum > Off Topic > i dag hade vi en hp dag

Användare Inlägg
sandralovgood
Elev

Avatar


i dag hate vi en hp dag och vi fick klä ut oss och sen hade vi kwidits marts och min lag van en gång och det hade våra lärare hitat på. Jag kom i grifindår och det var den pästa dagen i mit liv

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi289.photobucket.com%2Falbums%2Fll217%2Fkasta_kotten%2Fhundar%2FWilma1.jpg

28 okt, 2011 14:35

MonsterCookie
Elev

Avatar


Åh men gud vad najs! (Du råkar inte gå på en musikskola i uppsala?)

btw, det stavas Quidditch och Gryffindor Vet, stavningen på det är kluuurigt <.<

wolfstar deserved better.

28 okt, 2011 14:39

Borttagen

Avatar


visst var det kul sandra
ps hoppas att du eller jag hittar stenen

28 okt, 2011 17:15

sandralovgood
Elev

Avatar


mycket klurigt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi289.photobucket.com%2Falbums%2Fll217%2Fkasta_kotten%2Fhundar%2FWilma1.jpg

29 okt, 2011 18:21

contessa
Elev

Avatar


åhh, vad kul. det skulle jag också vilja!

When nothing goes right, go left.

29 okt, 2011 21:00

Josefinpotter
Elev

Avatar


Kuuul

Gryffindor :D

29 okt, 2011 21:02

sandralovgood
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Åh men gud vad najs! (Du råkar inte gå på en musikskola i uppsala?)

btw, det stavas Quidditch och Gryffindor Vet, stavningen på det är kluuurigt <.<

faktist inte

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi289.photobucket.com%2Falbums%2Fll217%2Fkasta_kotten%2Fhundar%2FWilma1.jpg

6 nov, 2011 10:10

Borttagen

Avatar


Ååh vad roligt! Önskar mina lärare kunde hitta på något så roligt.

6 nov, 2011 11:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av sandralovgood:
i dag hate vi en hp dag och vi fick klä ut oss och sen hade vi kwidits marts och min lag van en gång och det hade våra lärare hitat på. Jag kom i grifindår och det var den pästa dagen i mit liv


Åh, vad nice!
Skulle också vilja ha en Hp-dag!♥

6 nov, 2011 14:48

Minidjuret
Elev

Avatar


Åhh, låter kul! 8D
*avundsjuk*

6 nov, 2011 15:06

Forum > Off Topic > i dag hade vi en hp dag

Du får inte svara på den här tråden.