i dag hade vi en hp dag
Forum > Off Topic > i dag hade vi en hp dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sandralovgood
Elev |
i dag hate vi en hp dag och vi fick klä ut oss och sen hade vi kwidits marts och min lag van en gång och det hade våra lärare hitat på. Jag kom i grifindår och det var den pästa dagen i mit liv
28 okt, 2011 14:35 |
|
MonsterCookie
Elev |
Åh men gud vad najs! (Du råkar inte gå på en musikskola i uppsala?)
btw, det stavas Quidditch och Gryffindor wolfstar deserved better. 28 okt, 2011 14:39 |
|
Borttagen
|
visst var det kul sandra
ps hoppas att du eller jag hittar stenen 28 okt, 2011 17:15 |
|
sandralovgood
Elev |
29 okt, 2011 18:21 |
|
contessa
Elev |
åhh, vad kul. det skulle jag också vilja!
When nothing goes right, go left. 29 okt, 2011 21:00 |
|
Josefinpotter
Elev |
Kuuul
Gryffindor :D 29 okt, 2011 21:02 |
|
sandralovgood
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Åh men gud vad najs! (Du råkar inte gå på en musikskola i uppsala?) btw, det stavas Quidditch och Gryffindor faktist inte
6 nov, 2011 10:10 |
|
Borttagen
|
Ååh vad roligt! Önskar mina lärare kunde hitta på något så roligt.
6 nov, 2011 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av sandralovgood: i dag hate vi en hp dag och vi fick klä ut oss och sen hade vi kwidits marts och min lag van en gång och det hade våra lärare hitat på. Jag kom i grifindår och det var den pästa dagen i mit liv Åh, vad nice! Skulle också vilja ha en Hp-dag!♥ 6 nov, 2011 14:48 |
|
Minidjuret
Elev |
Åhh, låter kul! 8D
*avundsjuk* 6 nov, 2011 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen