Bertie Botts bönor?
Forum > Off Topic > Bertie Botts bönor?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss.Rowena
Elev |
Jag och Parselmouth idén att det vore roligt om man skulle kunna köpa Bertie Botts bönor i alla smaker och samla på dem, som man samlar på chokladgrodekort. Tex. En likadan meny som när man ska titta på chokladg.korten, men istället är det olika färgade bönor, och under varje böna står det vilken smak det är. Sedan kan det finnas de som är mer sällsynta. Jag tror faktiskt att detta skulle kunna gå att genomföra.
Det ekar tomt i Godisbaronen. '-' ~ Med rätt att besserwissa ~ 28 okt, 2011 14:26 |
|
Dracossister
Elev |
ingen dum ide de där inte!!
http://flamelumos.blogspot.fi/ 28 okt, 2011 14:28 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Hrm. Fel forum upptäckte jag nu. e__e
~ Med rätt att besserwissa ~ 28 okt, 2011 14:38 |
|
Twix
Elev |
Ja, det skulle vara roligt med fler sorters godis i Godisbaronen!
28 okt, 2011 14:49 |
|
luckyBella
Elev |
28 okt, 2011 14:49 |
|
ikka
Elev |
28 okt, 2011 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen