Glassklubben <3
Forum > Off Topic > Glassklubben <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag tänkte starta en glassklubb
Nån som är på? ![]()
27 okt, 2011 21:22 |
|
Enchanted
Elev |
Jag joinar! Får man vara vice boss?
27 okt, 2011 21:23 |
|
Fang
Elev |
JAg vill vara med!
27 okt, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
I'm so in!
27 okt, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag var faktiskt med och kom på idén, kan inte jag få va typ en hedersmedlemm iaf?
27 okt, 2011 21:26 |
|
Enchanted
Elev |
Så, vad gillar ni för glassar?
27 okt, 2011 21:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Haha ni är så välkomna
Jag äkskar Lejonet och Björnen Ni då? ![]()
27 okt, 2011 21:31 |
|
Enchanted
Elev |
Älskar double caramell och double chocolate fast jag har aldrig sett double chocolate i Sverige D: Det är iaf en magnum glass med chokladglass, chokladsås och choklad< 3
27 okt, 2011 21:34
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-27 kl. 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag gillar de flesta magnum glassarna :>
27 okt, 2011 21:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
MMmmm älskar glass. Det är ett uttryck jag ofta använder men sedan upptäcker jag att det egentligen bara är chokladglass-varianter som är extra fantastiska. Ben & Jerry's chokladglass-varianter är ruskigt goa och samma så Lejonet och Björnens italienska choklad-variant (apelsinchoklad?). Sedan får det gärna serveras bär och hemmatillverkad chokladsås också. MMMMMMmmmmm jag dör över hur gott det är.
Just i skrivande stund mumsar jag lite på sia's ekologiska chokladglass och har frysta blåbär till ♥ Helt okej men chokladglassen är ju inte alls av samma fylliga och mumsiga style som BJs. Triumph-glass har dock några varianter som sticker ut och som jag älskar: After eight (har dock försvunnit from i somras och ersatts av en mintchoklad-glass), dammsugar-glassen (ja, smakar som bakelsen), deras blåbärsglass är ljuvlig och samma så delicatobollsglassen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 okt, 2011 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen