Favorit karaktärer
Forum > Harry Potter > Favorit karaktärer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilka är dina favoritkaraktärer i HP?
Själv älskar jag verkligen Fred & Geroge, eller Gred & Forge som de också kallas. De är alltid glada och jag skrattar alltid då jag läser om deras skolkgodis. Så himla sköna personligheter har de! Men så gillar jag ju själva Harry fårståss också... 27 okt, 2011 17:07 |
|
Borttagen
|
Mina favoritkaraktärer är Hermione, Ginny och Fred!Men Luna, hon är ju stencool!
27 okt, 2011 17:08 |
|
Ms.Markus
Elev |
Severus Snape! Bravest man ever!!
Gillar också Luna, hon är riktigt härlig och är verkligen sig själv. ![]()
27 okt, 2011 17:36 |
|
Fang
Elev |
Neville!
27 okt, 2011 17:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Finns redan massor av trådar om det här.
27 okt, 2011 17:50 |
|
SzM
Elev |
27 okt, 2011 17:53 |
|
LoonyMe
Elev |
27 okt, 2011 18:14 |
|
Jix
Elev |
Jag vet inte riktigt, tycker om en hel del folk - många av dem av väldigt banala anledningar..
Som exempelvis Draco, han gillar jag för att han är snygg, hihi! "There's no need to call me sir, professor" 27 okt, 2011 19:18 |
|
ginnyw123
Elev |
27 okt, 2011 19:30 |
|
Monkan<3
Elev |
Jag ääälskaaar Luna! Hon är så härlig
27 okt, 2011 19:41 |
Forum > Harry Potter > Favorit karaktärer
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen