Har ni några epic tå skils?
Forum > Off Topic > Har ni några epic tå skils?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Användarnamn
Elev |
Jag kan typ böja mina stortår i 90 grader.
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 26 okt, 2011 21:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-26 kl. 21:27
|
|
adliitam
Elev |
26 okt, 2011 21:24 |
|
GinnyOlivia
Elev |
26 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Epic och epic, jag använder dem för att plocka upp saker när jag inte orkar böja mig. Om papper ligger utanför min papperskorg när jag sitter vid datorn, så plockar jag t.ex. upp pappret och lägger det i korgen med tårna.
Förmodligen inte så epic då många fler kan/gör det här - gissar jag. 26 okt, 2011 21:26 |
|
Användarnamn
Elev |
Det är ju jätte praktiskt. c. http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 26 okt, 2011 21:28 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag kan vicka på lilltån och samtidigt ha dom andra tårna otroligt stilla! Not many people can do that!
26 okt, 2011 21:30 |
|
Enchanted
Elev |
Jag kan vicka på mina tår, how chipsigt isn't that? xD
26 okt, 2011 21:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Enchanted: This. I am awesome på att vicka mina tår.Jag kan vicka på mina tår, how chipsigt isn't that? xD
26 okt, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Har inga epic tår men dock två tummar som jag kan böja till en 90 graders vinkel.
26 okt, 2011 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen