Fina ord!<3
Forum > Off Topic > Fina ord!<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag bara kom på att vissa ord värkligen kan ha ett budkap, och jag skulle vilja att ni delar med er at alla fina ord, de behöver inte låta fint, bara att de betyder något
Ett jag tänkte på nu är: Lycka! Om det finns non mer son här tråd kan vell non prefekt låssa? 26 okt, 2011 18:02 |
|
Danzi
Elev |
26 okt, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Åå ja så sant
26 okt, 2011 18:16 |
Kintsugi
Prefekt |
Ord som jag gillar att fundera kring:
Havet, segelskuta, isvatten, havsbris, västkusten, ord, bokstav, saltvatten, katt, mat, nördar, positiv, glad, vänskap, skratt... Uttryck/uppbyggnader med underbar betydelse: hiva segel, ljudet av vattnets skvalpande mot skrovet, soluppgång- respektive solnedgång ute på havet, kvällspromenad på klipporna, kattens kurrande och rivande i knät, nylagad mat på hungrig mage, medelhavsklimatet som känns redan när man stiger av planet på sin påbörjade semester/resa på varmare breddgrader... Finns så himla mycket mer som jag vill skriva och lägga till men nu kurrar magen och brorsan vill se film. ^^ bye bye ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2011 18:17 |
|
Ginnyy
Elev |
26 okt, 2011 18:21 |
|
ginny_ginny
Elev |
26 okt, 2011 18:22 |
Kintsugi
Prefekt |
fandom, dröm, leende
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2011 18:24 |
|
J00KERN
Elev |
26 okt, 2011 18:25 |
|
Danzi
Elev |
26 okt, 2011 18:49 |
|
Luna 1
Elev |
26 okt, 2011 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen