Annorlunda/vackra namn
Forum > Off Topic > Annorlunda/vackra namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Hejsvej alla otroligt fina mugglisar!
Jag tänkte att vi kunde ha en tråd där man kunde skriva annorlunda/vackra namn Har ni förslag, skriv på Kram ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 26 okt, 2011 13:44 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om Runa och Mordecai.
26 okt, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
Nike tycker jag är ett fint namn ^^
(segerns gudinna i grekisk mytologi) Dominic (pojke) Dominique (flicka) Basil är coolt, haha Didrik 26 okt, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
Judith och Edit (kanske inte jätteovanliga, men jag har alltid gillat dem)
26 okt, 2011 14:19 |
|
Salazar1
Elev |
Maja och Ylva
Slytherin Pride 26 okt, 2011 14:21 |
|
childhoodlight
Elev |
26 okt, 2011 14:24 |
|
Borttagen
|
Ofelia, Desdemona, Rosalinda, Daphne, Idun... listan kan göras lång!
26 okt, 2011 14:29 |
|
leumas vän
Elev |
26 okt, 2011 14:39 |
|
vevve_puff
Elev |
lucia, nisse och clara tycker jag är fina namn
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 26 okt, 2011 15:18 |
|
J00KERN
Elev |
26 okt, 2011 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen