Tråk bråk-tråden
Forum > Off Topic > Tråk bråk-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ol!v!a
Elev |
Här kan du skriva om du har haft något tråk bråk med något syskon eller med en kompis!
Tråk bråk är om du har bråkat för att ni har tråkigt 26 okt, 2011 10:09 |
|
Borttagen
|
brukar picka i iidaahh när jag har tråkigt...
26 okt, 2011 10:16 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 10:43 |
|
Salazar1
Elev |
^jag med!! Jag är bra på att reta folk *oskyldigt ansikte*
Slytherin Pride 26 okt, 2011 11:25 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Älskar att provocera människor och skapa småbråk när jag är uttråkad :$ ska akta mig
26 okt, 2011 11:26 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av Salazar1: ^jag med!! Jag är bra på att reta folk *oskyldigt ansikte* haha jag lyckades att byta profilbild! 26 okt, 2011 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen