Personliga hälsningar
Forum > Off Topic > Personliga hälsningar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Ta död på denna om det redan finns en, men hittade ingen
Alla dessa hälsningar som vi ger, det har varit videos, bilder med mera. Varför inte samla alla på samma ställe? Aka, inga hälsningar via inlägg skrivande, utan via något random program, video, bild eller förhand. Har skrivit ner ett litet brev till er alla men min webbcam är för dålig så skrev en liten mini sak till er alla och så kommer brevet in imorgon. ♥ ![]()
26 okt, 2011 05:48 |
|
Salazar1
Elev |
Jag förstår inte riktigt meningen med tråden. Kan du förklara?
Slytherin Pride 26 okt, 2011 11:27 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Det står ju tydligt i första inlägget? Man kan skicka hälsningar till någon/något i denna tråd via bildmeddelande och videoklipp t.ex! Till skillnad från t.ex. komplimang-tråden där man får skriva hälsningar så kan man här visa sina hälsningar!
26 okt, 2011 11:35 |
|
Salazar1
Elev |
^Aha, då fattar jag! Jag har svårt att följa instuktioner så jag fattar inte sånt direkt!
Gammal mugglis hälsning från mej: http://www.youtube.com/watch?v=XXYKScKrCd0 Slytherin Pride 26 okt, 2011 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen