Hamartia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Hamartia (även känt som "lagen om allts jävlighet"
hur ofta händer det er och vad brukar det gälla då? På 50/50-frågor, är ni såna som alltid lyckas välja fel svar? Eller tappar ni (som jag) alltid smörgåsen så att den landar med smöret nedåt? x) Känner ni igen er? ^^ "we live together, and harry does all the cooking." 25 okt, 2011 20:02 |
|
baramin
Elev |
Klarar aldrig av "gissa vilken hand!!!!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 okt, 2011 20:03 |
|
Ida S
Lärare |
^ haha, inte jag heller xD utmärkt exempel. Eller när man ska lägga papper på en overhead. Det blir aldrig rätt på första försöket >.>
"we live together, and harry does all the cooking." 25 okt, 2011 20:07 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, typiskt fenomen! Jag öppnar alltid dörrar åt fel håll, tappar saker åt "fel håll" och väljer alltid fel väg om jag är osäker.
25 okt, 2011 20:35 |
|
leumas vän
Elev |
25 okt, 2011 20:44 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av leumas vän: "Så maten smakar nydiskad och ren" Degulf. ♥Jag lägger nästan alltid mjölken i diskmaskinen haha. XD
25 okt, 2011 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen