JAG ÄR SÅ GLAAAAD
Forum > Off Topic > JAG ÄR SÅ GLAAAAD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Alltså detta är så himla jättestort för mig så jag måste bara dela med mig detta
MINA BILDER KOMMER PUBLICERAS I TIDNINGEN ALjSAJLJWELJE fatta det kommer stå "Foto: Jasmin Mozayyany" DET ÄR HELT SJUKT ![]()
25 okt, 2011 16:29 |
|
Danzi
Elev |
25 okt, 2011 16:30 |
|
Salazar1
Elev |
Omg, jätteroligt för dig!! Förstår verkligen hur det känns
Slytherin Pride 25 okt, 2011 16:31 |
|
superman
Elev |
Gud vad kul, grattis!!
25 okt, 2011 16:35 |
|
J00KERN
Elev |
25 okt, 2011 16:36 |
|
vevve_puff
Elev |
ååå vad coolt
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 25 okt, 2011 16:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Tack världens bästa medlemmar
Skrivet av superman: Gud vad kul, grattis!! Absolut! Jag praor på en tidning här i Linköping och jag fick fota och de blev imponerade så : >> En lokaltidning här i Linköping som heter Linköpings-posten c:
25 okt, 2011 16:40 |
|
Borttagen
|
Awesome!
25 okt, 2011 16:48 |
|
childhoodlight
Elev |
25 okt, 2011 16:48 |
|
Luna 1
Elev |
25 okt, 2011 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen