Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En ovanlig kväll!

Forum > Off Topic > En ovanlig kväll!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snart beger mig jag och lillamymin oss till närmsta hufudstad för att gå på konseeert!

Jag får inte hoppa för min fot är dum
Men det skall bli kul att se Within Temptation live!

vad skall ni göra ikväll?

25 okt, 2011 14:39

adliitam
Elev

Avatar


Vad rooligt jag ska nog inte göra speciellt mycket, ta det lugnt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

25 okt, 2011 14:40

Borttagen

Avatar


Det skal bli kuuuuul!
jag har inte varit på konsert på evigheet.

Det är inte fel heller faktiskt!

25 okt, 2011 14:41

Dramione99
Elev

Avatar


Kul för dig att du ska på konsert! sJälv ska jag ta det lugnt ikväll. Eller göra SV-läxan!

25 okt, 2011 15:03

Disa
Elev

Avatar


Oh, najs. Själv skall jag på english café med Tamam Helt underbart!

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

25 okt, 2011 15:03

Borttagen

Avatar


Jaa! Specielt wihin temptation är ju ett sjukt bra band med så det skall bli massa kul

Disa: Åhh, english café sådant låter hur mysigt som helst!

25 okt, 2011 15:04

Dramione99
Elev

Avatar


Vad är English Café? Är det ett café där man bara pratar engelska?... Känner mig lite efterbliven, vet inte varför...

25 okt, 2011 15:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Känner mig lite efterbliven, vet inte varför...


kanske för att du är dramonie fan. thats make me sick.

25 okt, 2011 16:57

Kintsugi *
Prefekt

Avatar


Ha det bäst! Jag ska vifta med mitt plektrum som jag har från deras spelning i Mariestad för några år sedan. ;D

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 okt, 2011 16:59

Dante
Lärare

Avatar


Låter riktigt kul! De har ju en hel del sköna låtar!

25 okt, 2011 17:02

1 2

Forum > Off Topic > En ovanlig kväll!

Du får inte svara på den här tråden.