"Jag? En häxa?!"
Forum > Fanfiction > "Jag? En häxa?!"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
Hejsan =3 en liten ff kommer och jag hoppas att ni vill läsa den!
______ Wendy satt och tittade på Tom, hennes tvillingbror. "Vad??", fnissade Tom och han tittade sedan ner på pappret han hade tittat på. Klonk! Wendy tittade lömskt på Tom och tittade på samma sätt. Efter en sekund sprang de mot dörren men tvärbromsade när de såg två bruna brev med giftgrön, tunn, lutande handstil. "What the....", muttrade Wendy och hon tog upp brevet där det stog Mrs. Wendy McAlley.. Tom gjorde samma sak. Dom öppnade breven och Wendy lutade sig över Tom's axel för att läsa hans brev. "Kära Mr. Tom McAlley. Du har blivit antagen till Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. Där får du lära dig magi men också att berhärska den. Först åker du till Diagongränden och köper trollstav och mer..... _____ En början? Jag är faktiskt död. 25 okt, 2011 09:34 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
25 okt, 2011 17:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Kanske skulle vara bra med en liten "presentation" av figurerna, eller iaf en resension? Jag fattade inte så mycket..
25 okt, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
bra :3
25 okt, 2011 17:34 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
26 okt, 2011 12:10 |
|
Rut Luna
Elev |
Oki =3 Jag fixar de! ^^
Wendy: Blå ögon. Svart hår. Fräknar. 1,59. Tom: Blå ögon. Svart hår. Fräknar. 1,57. =3 =3 =3 Jag är faktiskt död. 26 okt, 2011 17:07 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
26 okt, 2011 17:40 |
|
Rut Luna
Elev |
Oki doki
Dom bor i en fyra i London, det är extremt städat men högljutt. Deras föräldrar heter Kathy och Seamus, Tvillingarna har fått utseendet av Kathy och ögonen från Seamus. Tvillingarna är lejon i stjärntecken och är därför livliga och utåtriktade. Jag är faktiskt död. 27 okt, 2011 16:05 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
27 okt, 2011 18:40 |
|
Bombarda
Elev |
meer! bevakar
Kärlek till alla! 27 okt, 2011 20:19 |
Forum > Fanfiction > "Jag? En häxa?!"
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen