Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
Hej jag undrar vad ni har för mobil.
Är den bra? Vad brukar du oftast använda den till? Skriver du upp viktiga saker på den osv. Jag har en tråkig gammal knapp mobil. Jag är mycket inne på youtube och lysnar på musik. Jag surfar mycket och det kostar inget för att jag har gratis surf. Så här ser den ut ![]() Min är en aning nött så den är inte lika skinande ren som den här men men.
24 okt, 2011 18:42
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-29 kl. 15:40
|
|
Amandan
Elev |
24 okt, 2011 18:45 |
|
Fang
Elev |
Jag har en Sony Ericson k550i. Jag brukar ta med den när jag går i väg så mina förälrar kan få tag i mig. Jag sms:ar och ringer inte så mycket på den.
24 okt, 2011 18:47 |
|
J00KERN
Elev |
24 okt, 2011 18:47 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
24 okt, 2011 18:49 |
|
Luna 1
Elev |
24 okt, 2011 18:50 |
|
Danzi
Elev |
24 okt, 2011 18:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-24 kl. 21:44
|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
LG arena km900 tror jag att den heter.
![]() Helt okej, den har funkat bra fram tills nu. Touchen har bestämt sig för att inte fungera ungefär varannan gång jag behöver den...
24 okt, 2011 19:01 |
|
expelliarmus
Elev |
24 okt, 2011 19:02 |
|
childhoodlight
Elev |
24 okt, 2011 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen