Wannabee-tråden
Forum > Off Topic > Wannabee-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tyri
Elev |
Jag själv hatar ordet wannabee, men vad vill Du ha för stil eller något annat du vill va eller så.
Jag vet inte riktigt vilken stil, men det ska vara FÄRGLATT!!!!
24 okt, 2011 12:17 |
|
Luna 1
Elev |
24 okt, 2011 14:23 |
|
adliitam
Elev |
24 okt, 2011 14:25 |
|
Disa
Elev |
Jadu, jag skulle nog vilja gå runt som jag gör idag men kanske våga mig i allt. Skita i att jag är tjock, ful och fet och känna mig smal, fin och vacker. DET hade varit skönt.
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 okt, 2011 14:25 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
24 okt, 2011 14:53 |
|
mellanrum
Elev |
24 okt, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Om vi pratar stilar satsar jag på indie/neutral style. Bekväma och chipsiga kläder som passar mig och min personlighet ^^
Snor från Liz och band jag tycker om 24 okt, 2011 15:58 |
|
vevve_puff
Elev |
jag skulle klä mig som jag gör idag
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 24 okt, 2011 16:04 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag vill inte vara en "wannabe".
Självfallet hämtar jag inspiration från andra, främst kända människor, men för det betyder det inte att jag vill vara eller se ut som dem.
24 okt, 2011 16:36 |
|
MonsterCookie
Elev |
Åh, jag skulle vilja ha någon cool, färgglad stil, men MASSA detaljer och accesoarer. :'33
wolfstar deserved better. 24 okt, 2011 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen