Jag har varit på Hogwarts
Forum > Off Topic > Jag har varit på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
![]() Jag har varit där (nästan helt säkert). Jag var på en magiskola i Trivandrum i Indien när jag var sju. Kom nyss på detta och dog typ lite. Hur swag är inte jag?!?!?!?! 23 okt, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
FETT EPIC!! :O Way to go ellen 8D
like a boss! 23 okt, 2011 23:42 |
|
superman
Elev |
JAAAAAAAA, guuuud!!! :o
23 okt, 2011 23:44 |
|
expelliarmus
Elev |
23 okt, 2011 23:47 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
24 okt, 2011 07:37 |
|
Minidjuret
Elev |
D: Jag vill åka dit, förlåt, jag ska åka dit!
24 okt, 2011 11:54 |
|
adliitam
Elev |
24 okt, 2011 14:20 |
|
vevve_puff
Elev |
FETT!!
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 24 okt, 2011 16:11 |
|
Miss_Hj
Elev |
VAD KUL DIT VILL JAG ÅKA!!!
24 okt, 2011 16:23 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Varför ligger det en Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry där? O.o och vad är den till för liksom...? xD
![]()
24 okt, 2011 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen