Prao
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Hejsan alla söta!
Well nästa vecka har jag prao, ska praoa på Linköpings-posten som är en tidning här i Linköping. Pratade med en vän som gick i nian förut på min skola och hennes kompis hade haft prao där också, och hon hade fått gå ut och fota staden och skriva en artikel, så det är någonting jag ser fram emot! :> Har ni haft prao det här året, isåfall, vart hade ni det? Ska ni ha det, isåfall vart?
22 okt, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
Ja och jag sålde porrtidningar åt gubbar. Fyfan vad roligt det var!
22 okt, 2011 20:10 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja och jag sålde porrtidningar åt gubbar. Fyfan vad roligt det var! ... that's so you Melody
22 okt, 2011 20:11 |
|
Fang
Elev |
Hade prao före sommaren. Praoade på Sodexo.
22 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Tyvärr inte detta året, däremot ska jag ha fem veckors praktik mellan jul-och sportlovet. Blir väll någon form av butik skulle jag tro - med tanke på att jag går handel/företagande på gymnasiet. ^^
22 okt, 2011 20:11 |
|
childhoodlight
Elev |
22 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Höhö I know Jasmin joon :333Skrivet av Borttagen: Ja och jag sålde porrtidningar åt gubbar. Fyfan vad roligt det var! ... that's so you Melody 22 okt, 2011 20:11 |
|
kinshaw
Elev |
Jag hade det i våras, och då fick jag vara på Thorengruppen. Det är det företaget som äger skolan jag gick på. Jag praktiserade på deras ekonomiavdelning vilket var spännande, roligt och lärorikt eftersom jag gick ekonomi.
Hade praktik ett par veckor varje termin på gymnasiet. ![]()
22 okt, 2011 20:13 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Men åh vad fint
Jag är glad över att jag kommer praktisera på ett ställe där jag finner det de gör intressant! ^^
22 okt, 2011 20:15 |
|
kinshaw
Elev |
22 okt, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen