Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ah, helgkväll! Det är härligt i massor..
Vad skall ni göra? Jag är grinig, för jag har fått en ritkgit illa stukning på min fot, så jag klarar i princip av att gå runt i huset utan att skrika i smärta... så om någon har ett tips på något som kan pigga upp mig så tas det hemskt gärna emot! 22 okt, 2011 18:48 |
|
Celebikai
Elev |
22 okt, 2011 18:48 |
|
IamAK
Elev |
inget speciellt alls... sitta framför datorn och kanske plugga sen.
22 okt, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
BEN AND JERRY'S! ♥3
22 okt, 2011 18:50 |
|
Celebikai
Elev |
22 okt, 2011 18:51 |
|
MonsterCookie
Elev |
Nessilini Aj, krya! Testa en Ipren och lite Fazer/Marabouchoklad, det brukar funka mot smärta för mig ^^
Här käkas det lördagsgodis (lite choklad/kola och lite Bertie Botts Aka Jelly Beans) och så gråts det lite över en av mina bästisar som flyttade till skåne idag D': </3 Ska snart sätta på HBP o vara med i HP Internet Maraton här på mugglis wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 18:51 |
|
Knizzlare
Elev |
Åååh...lyllo, typ. Älskar ben & jerrys och bring it on! dx Jag ska väl hänga på mugglis, fb och lyssna på musik som vanligt ![]()
22 okt, 2011 18:56 |
|
MonsterCookie
Elev |
Nu sitter jag och stirrar på en godis med ett omslagspapper som det står FUDGE på. Vet inte om jag törs äta den <.< NÅN SNÄLLA HJÄLP MIG, JAG VILL INTE ÄTA C. FUDGE!! O___O
wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
^ Om det inte är en jelly bean så är det okej
22 okt, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Nessilini Aj, krya! Testa en Ipren och lite Fazer/Marabouchoklad, det brukar funka mot smärta för mig ^^ Här käkas det lördagsgodis (lite choklad/kola och lite Bertie Botts Aka Jelly Beans) och så gråts det lite över en av mina bästisar som flyttade till skåne idag D': </3 Ska snart sätta på HBP o vara med i HP Internet Maraton här på mugglis MEN KOM TILL SKÅNE MÄNNISKA! Då kan du typ pigga upp mig lite nu då värktabletter unviker jag gärna, men pappa köpte lite mintmörkchoklad till mig, och jag tänkte göra lite fruksallad, så det kanske är najs. HP internet maraton, varför har jag inte hört om det? 22 okt, 2011 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen