Rollare!
Forum
> Off Topic
> Rollare!
|
Borttagen
|
Finns det några som brukar rolla här på mugglis, eller på någon annan sida? Jag skulle gärna vilja mezz rolla med någon, så skicka en uggla om du är intresserad! Dessutom så söker jag rollare till olika rollspel som jag är med i här på mugglis. Men skriv gärna. :3
Kanske lite onödig tråd, men jag vet inte annars hur jag ska få tag på folk! xd
20 okt, 2011 17:56
|
Du får inte svara på den här tråden.