Vem är snyggast?
Forum > Off Topic > Vem är snyggast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
missPotter
Elev |
Vem är snyggast av: Ginny, Hermione, Harry, Ron, Neville och Luna?
Själv måste jag säga Ginny eller Ron. Weasleys är snygga.. 20 okt, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag tycker nog att Harry, Daniel Radcliffe, är snyggast! xd
20 okt, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
Hermione! ♥
21 okt, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Håller med Ginny och Ron
21 okt, 2011 15:05 |
|
GinnyOlivia
Elev |
I filmerna eller böckerna...? I böckerna måste jag nog säga Harry och Ginny, efter hur karaktärernas utseenden beskrivs. I filmerna Luna, Hermione och Neville. Men tråden hör inte hemma här, utan i Harry Potter-forumet. ^^
![]()
21 okt, 2011 15:36 |
|
superman
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Håller med om böckerna, där är Harry och Ginny är snyggast. I filmerna... Ron, Hermione och Neville. I filmerna eller böckerna...? I böckerna måste jag nog säga Harry och Ginny, efter hur karaktärernas utseenden beskrivs. I filmerna Luna, Hermione och Neville. Men tråden hör inte hemma här, utan i Harry Potter-forumet. ^^ 21 okt, 2011 15:42 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av superman: Håller med om böckerna, där är Harry och Ginny är snyggast. I filmerna... Ron, Hermione och Neville. This! Fast Evanna Lynch är grymt snygg som Luna. Hm... ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 okt, 2011 15:50 |
|
Dramione99
Elev |
Ginny och Harry är "snygga i böckerna!" tycker jag. Men i filmerna tycker jag nog att HP och Hermione ser bäst ut!
21 okt, 2011 15:51 |
|
adliitam
Elev |
21 okt, 2011 16:18 |
|
Borttagen
|
Ron ♥
21 okt, 2011 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen