hjälp!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Imån är det meningen att jag ska bestämma ett diskussions ämne till hela klassen på engelskan! Men jag kommer inte på något , har ni några tips?
![]() ![]()
20 okt, 2011 16:15 |
|
Dramione99
Elev |
Diskutera Hp med klassen! Det skulle de säkert uppskatta....haha.
20 okt, 2011 16:44 |
|
adliitam
Elev |
haha det hade jag också gillat ![]() ![]()
20 okt, 2011 16:45 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh gud vad roligt!
Genus, utseendefixering, ätstörningar, politik, vargjakt, träning. Finns massor att diskutera ju!
20 okt, 2011 17:16 |
|
adliitam
Elev |
20 okt, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Bra ämne! Valde den när vi skulle argumentera i klassen. Hälften av killar buade mig och kallade mig för äckel och bög-älskare -.- Omogna idioter är dom.Jag har bestämt mig för att ta "Should gay people be allowed to adopt children" 20 okt, 2011 21:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh hata dem -.-Skrivet av adliitam: Bra ämne! Valde den när vi skulle argumentera i klassen. Hälften av killar buade mig och kallade mig för äckel och bög-älskare -.- Omogna idioter är dom. Jag har bestämt mig för att ta "Should gay people be allowed to adopt children" ![]()
20 okt, 2011 21:02 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Bra ämne! Valde den när vi skulle argumentera i klassen. Hälften av killar buade mig och kallade mig för äckel och bög-älskare -.- Omogna idioter är dom. Jag har bestämt mig för att ta "Should gay people be allowed to adopt children" Det låter inte som speciellt mogna killar ![]() ![]()
20 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
GinnyOlivia - Hat föder hat men dom är idiotiska rövhål som inte kan visa respekt för människor som har ordet eller för människor med olika läggningar.
adliitam - Dom borde inte äns bli kallade för killar -.- 20 okt, 2011 21:05 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi kallar dem för... apyngel.GinnyOlivia - Hat föder hat men dom är idiotiska rövhål som inte kan visa respekt för människor som har ordet eller för människor med olika läggningar. adliitam - Dom borde inte äns bli kallade för killar -.-
20 okt, 2011 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen