Ge mig en spark...
Forum > Off Topic > Ge mig en spark...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
...i röven så att jag kommer igång med sakerna jag måste göra idag. =)
Okej, hjälp mig, jag måste idag: Skicka ett mail ang Tanzaniaresan - mailet nästan färdigskrivet bara lite finpust Städa i köket Spela pianoläxan Gå på en långpromenad (okej mer jag vill.. men ändå) Ringa Scandlines Dammsuga mitt rum samt sätta på sängöverdrag Plugga. (Fysik A, kökortsteori eller PA) Snälla någon, säg vad jag skall börja med, och vad jag skall göra sedan. Peppa mig? (och välj två av de pluggsakerna som jag skall börja idag - för jag orkar inte alla tre idag) HEEELP MUGGLIS? GIIFE SJÄLVDICIPLIN! 20 okt, 2011 10:23 |
|
EMELESEL
Elev |
Börja med att plugga, brukar jag göra. Det är skönt att vara av med sen.
Föresten *Spark i baken! 20 okt, 2011 10:33 |
|
Borttagen
|
Men saken är ju den, att det är kurser jag skall börja läsa. Så det är inte bara en vanlig läxa att göra - utan det är början på tre jättearbeten (ännu mera anledning att komma igång med dem...)
okej, jag gör såhär? Tanzaniamailet skickat. Städar rummet - bäddar, sängöverdrag hoppar i lite ordentliga kläder. Börjar plugga med en - PICK ONE! eller, PA är nog mest aktuellt. i 1h. Sedan borde jag hinna något litet - kanske pianoläxan och sedan fixa lunch. Vad tycks? =D 20 okt, 2011 10:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Verkar jättebra ordning
Jag har visst också en del liknande saker om jag tänker efter... 20 okt, 2011 10:49 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas på detmed!
Även om jag inte vill PA >< skall dock noig klämma in telefonsamtal till rederipersonen emellan städaoch plugga - för det e iktigare. 20 okt, 2011 11:01 |
|
ebbavladimir
Elev |
Och jag vill ha en i ansiktet så jag vaknar till!
20 okt, 2011 14:50 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av ebbavladimir: Och jag vill ha en i ansiktet så jag vaknar till! *Spark Oj, förlåt!!! Gick det bra? ö.ö 20 okt, 2011 14:51 |
|
Borttagen
|
ebbavladimir:puffa lite försiktigt på.
För mig går det i alla fall bra! Skicka ett mail ang Tanzaniaresan Check Städa i köket Check - fast det behöver göras igen Spela pianoläxan spelat en halv gång, värmde upp och började, skall försöka igen om en stund Gå på en långpromenad (okej mer jag vill.. men ändå) Ringa Scandlines Check Dammsuga mitt rum samt sätta på sängöverdrag Check Plugga. (Fysik A, kökortsteori eller PA) börjat med PA 20 okt, 2011 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen