Trollstavar
Forum > Harry Potter > Trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vems trollstav är finast eller bäst i filmerna? Gå in på min blogg www.pannkaksmonstret.blogg.se
![]() 19 okt, 2011 21:09 |
|
Salle
Elev |
19 okt, 2011 21:10 |
|
Ms.Markus
Elev |
19 okt, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Jag älskar voldermorts och dumbledores
19 okt, 2011 22:09 |
|
adliitam
Elev |
19 okt, 2011 23:05 |
|
grodan-boll
Elev |
Älskar Hermiones!!
Ginnys är också väldigt fin SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 19 okt, 2011 23:11 |
|
Margaret
Elev |
Jag älskar Dracos stav. Den är väldigt enkel och alldaglig, men den har sin charm. Greybacks är också riktigt snygg, elegant på något sätt. Ginnys är nice också.
![]()
19 okt, 2011 23:25 |
|
Borttagen
|
Dumbledores, detta var ett väldigt lätt val!
Fläderstaven äger ju alla stavar! 20 okt, 2011 14:40 |
|
Borttagen
|
Sirius den är såååå fin
17 dec, 2011 15:41 |
|
blablablaa
Elev |
Xenophilus!
Sen så är Horaces och Narcissas väldigt fina! Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 17 dec, 2011 17:48 |
Forum > Harry Potter > Trollstavar
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen