Krämpuffen
Forum > Off Topic > Krämpuffen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hotissue
Elev |
Åhh åhhhhh en liten krämpuff. De brukar vara skygga, så man ser dem inte så ofta. Se så den lilla krämpuffen dansar en liten dans och sjunger en liten sång. Ah. Krämpuffen sjunger, "det här är livet, oaahh" fast med mjuk, fin stämma, så långt ifrån Per Gessle en liten krämpuff kan komma.
Var ska du nu, lilla krämpuff? Den lilla krämpuffen plirade mot mig med gnistrande, klara ögon, och sa med sin mjuka röst... "Jag ska till skolan!" och så flög den lilla krämpuffen iväg. ............................... Fast egentligen så ville jag bara tala om att jag har jättetråkigt och är chokladsugen. Vad gör ni just nu alla Mugglisar? Förutom att läsa berättelsen om krämpuffen alltså.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
19 okt, 2011 19:30 |
|
baramin
Elev |
Letar efter debatter på SVT-play. Går inget bra. </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 okt, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
åh. nu vart ju jag sugen på choklad..
19 okt, 2011 19:33 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
19 okt, 2011 19:34 |
|
expelliarmus
Elev |
HAHAHAHAHA, du är underbar! Shit, this made my crappy day a little bit better! THANK YOU DEAR!!! ♥
Jag sitter i sängen och försöker hitta pluggmotivation. Hur lätt är det dåååå när man är motivationshandikappad!?!?!? Kan man sjukskriva sig för att man är motivationshandikappad by the way? Får man parkera på handikapplatser också...?
19 okt, 2011 19:34 |
|
Hotissue
Elev |
baramin: Om något specifikt? :O
fannyy: <////////////3 finns inget värre :'( eller jo, men inte just nu Dracos Tvillingsyster: :@ Det är elakt att inte dela med sig!! expelliarmus: HAAHHAAH ♥ underbart Alltså... det borde vara så Jag har intalat mig själv att jag ska plugga hela dagen men nej ♥
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
19 okt, 2011 19:46 |
|
ninja
Elev |
Nathalie you sick bastard...
21 okt, 2011 20:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Sitter instängd i mitt rum, vi har besök hemma...urgh..gillar inte att ha besök hemma, så måste man sitta där och vara trevlig och ja..eh..bara jag?
![]()
21 okt, 2011 20:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tänkte på att den där texten nästan var lika galen, jobbig och hysterisk som disneys Alice i Underlandet som jag precis sett med en kompis. I detta nu dricker jag ingefärsté med eukalyptus-honung från Tjörn ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 okt, 2011 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen