Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
Forum > Off Topic > Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Fick en hostattack.
Dudå? 19 okt, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Föll ner från en stege ;(
19 okt, 2011 14:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Föll ner från en stege ;( Ajajajdå! Gick det bra eller? 19 okt, 2011 15:00 |
|
ebbavladimir
Elev |
Frös som attan!
19 okt, 2011 15:05 |
|
sweetfia
Elev |
åt pizza
19 okt, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
Nej ;__; Krossade min näsa typ, blödde näsblod.
19 okt, 2011 15:07 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej ;__; Krossade min näsa typ, blödde näsblod. Stackasr! Pappa gjorde exakt samma sak, han fick typ ett jättekomplicerat benbrott i armen och kommer inte kunna andvända sin högerarm så bar mera. Be careful med stegar! (My svengelska, you know) 19 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
slängde skolväskan på sängen och dunkade huvudet i väggen
19 okt, 2011 15:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
19 okt, 2011 15:33 |
|
Bugglan
Elev |
^ Busunge
Jag spelade piano, eller försökte* xd 19 okt, 2011 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen