Fluffy!
Forum > Harry Potter > Fluffy!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnny
Elev |
Tänk om hur fluffy skulle sett ut när han var hundvalp!!! Hihi
19 okt, 2011 14:28 |
|
missybissy
Elev |
Fluffy ♥ hej feffe
19 okt, 2011 14:29 |
|
EMELESEL
Elev |
Eh..jag vet inte riktigt vad jag tycker...
Man lär ju inte känna honom direkt xD 19 okt, 2011 14:29 |
|
Fleur!
Elev |
Jag ÄLSKAR Fluffy!! ♥♥♥♥♥♥♥♥
19 okt, 2011 14:34 |
|
Josefinpotter
Elev |
hehehe, lite läskig^^ men jag gillar fluffy ändå!
Gryffindor :D 19 okt, 2011 14:57 |
|
Twix
Elev |
Om jag hade en sån hund skulle jag nog inte välja att döpa honom till Fluffy
19 okt, 2011 20:04 |
|
LoonyMe
Elev |
19 okt, 2011 20:18 |
|
Salle
Elev |
19 okt, 2011 20:21 |
|
Minidjuret
Elev |
Aww, kan bara tänka mig vad gulligt när man ommer hem.
"Jag är hemma" *Höra fyra tassar komma sprinagnde mot mig. "Kom du Fluffy! Ja kom då!" *Bli "överfallen" av en si så där 70kg tung hundvalp med tre huvuden* "Sötis" *Alla hundhuvuden skäller jättehögt i mina öron* "Men hallå, aj Fluffy, fy!" *Hundhuvudena gnyr, högt." "Åh, förlåt. Kom hit och ligg i mitt knä" *Flyffy, med sina 70 kg, lägger sig i mitt knä. Jag blir mosad." Gud så sött! xD 19 okt, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
Jag tycker han är kul, men som flera sagt lär man ju inte riktigt känna honom.
19 okt, 2011 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen