Amnesia the dark descent
Forum > Off Topic > Amnesia the dark descent
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fluffi
Elev |
Hahah, Kollade på trailern och på lite folk som hade spelat det (Youtube) , Inte alls Läskigt plus att monsterna såg ut som woodo-dockor och Var skitsöta
Naaaaaw!! Någon som tycker som jag ? PERCYYYYYY 19 okt, 2011 09:47 |
|
Borttagen
|
Louise har redan skapat en tråd om detta Evelina, du skrev precis i den... En tråd per ämne här på mugglis.
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8898#forum.php?topic=8898 19 okt, 2011 10:20 |
|
Hotissue
Elev |
Låser eftersom att det är en tråd per ämne som gäller!
Tråden kan hittas här: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8898#forum.php?topic=8898
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
19 okt, 2011 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen