Valvaka! :3
Forum > Off Topic > Valvaka! :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
Istället för att titta på det...kan ni ändå hålla er uppdaterade!
Klicka på länken för statistiken! http://valresultat.svt.se/10099.html ![]()
19 sep, 2010 21:06 |
|
Cyachi
Elev |
Jag dör om SD kommer in i Riksdagen. Sitter framför tv:n och håller tummarna!
19 sep, 2010 21:14 |
|
APELSiiN
Elev |
19 sep, 2010 21:19 |
|
Borttagen
|
Jag vakar usch, blir bara ledsen.
19 sep, 2010 22:28 |
|
Asked Calmly
Elev |
21 dec, 2015 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen