Han tafsar
Forum > Off Topic > Han tafsar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Vad ska jag göra om en kille tafsar, håller fast mig fast jag säger att han ska lägga av.. och jag vill vara hans vän.. bara.
18 okt, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
OMFG.
Sparka honom mellan bena den javla ackelidioten. 18 okt, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Håller han fast dig? Fyfan. Polisanmäl honom direkt!
18 okt, 2011 17:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Få värsta ninjautbrottet och hoppa runt som en ninja innan du slutligen tar upp din ninjatelefon och ringer ninjapolisen!
![]() ![]()
18 okt, 2011 17:35
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-18 kl. 17:35
|
|
Tonkss
Elev |
18 okt, 2011 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag polisanmalde killen som valdtog mig men han gick fri :o Ville ta livet av mig men efter det har jag lart mig sjalvforsvar. Han ar ingen van att ha. Var stark och gor motstand. Ring polisen, prata med en vuxen eller forsok och prata med honom. Om ingen fungerar. Ignorerar honom och om han gor nagot. RING NAN DIREKT. Men sparkar fungerar ocksa.
18 okt, 2011 17:38 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
18 okt, 2011 17:38 |
|
soratanaka
Elev |
Bitch slap. Hard.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 18 okt, 2011 17:48 |
|
Barbie
Elev |
Men jag vill vara hans vän.
18 okt, 2011 19:17 |
|
soratanaka
Elev |
Säg nej då? Om du känner dig obekväm i vad han gör, och ändå vill vara hans vän, så ska du kunna säga ifrån när du inte trivs, och han ska acceptera och respektera det.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 18 okt, 2011 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen